طراحی سایت ، سئو سایت ، طراحی سایت فروشگاهی

طراحی سایت ، سئو سایت ، طراحی سایت فروشگاهی

طراحی سایت ، سئو سایت ، طراحی سایت فروشگاهی

طراحی سایت ، سئو سایت ، طراحی سایت فروشگاهی

طراحی سایت شرکت تجاری

طراحی سایت شرکت تجاری

اگر به دنبال تاسیس یک شرکت بازگانی یا تجاری هستید در پایان کار اولین کاری که موظف به انجام آن هستید طراحی سایت شرکتی یا طراحی سایت فروشگاهی می باشد. طراحی سایت شرکتی دارای ویژگی ها وموارد بسیار مهمی میباشد که در اجرای ان نیاز به دانش و تخصص در زمینه طراحی سایت می باشد. بسیاری از مدیران ترجیه می دهند تا برای ساخت سایت خود از سایت های رایگان ارایه دهنده صفحات وب به صورت رایگان استفاده کنند. اما ما با توجه به تجربه کاری که در این حوزه داریم پییشنهاد می کنیم تا برای شرکت های تجاری که کار واردات و صادرات کالا انجام می دهند از خدمات استفاده نمایند که هویت کاری آن ها را زیر سوال نبرد.

Business online - طراحی سایت شرکت تجاری

این خیلی مهم است سایتی که شما به عنوان معرفی خود به مشتریان ارایه می دهید از کیفیت و استاندارد های روز طراحی سایت بهره مند باشد. یک سایت تجاری می تواند شامل محصولاتی برای ارایه خدمات به صورت آن لاین باشد و نیز می تواند تنها به معرفی کالا یا بیوگرافی از نحوه کار شرکت باشد.

یک شرکت تجاری زمانی می تواند از طریق محصولاتی که ارایه می دهد به مردم شناسانده شود که بتواند از ویژگی بهینه سازی سایت برخوردار باشد و در نتایج حاصل از جستجوی گوگل در رتبه های بالا در صفحات اول قرار بگیرد. بهینه سازی و سئو سایت یکی از موارد بسیار مهم در امور طراحی سایت (قیمت طراحی سایت) می باشد. شرکت طراحی سایت سئو راز  مفتخر است که توانسته با ارایه خدمات با کیفیت و نیز نمونه کارهای بسیار خود در این حوزه گامی بلند در عرصه دنیای طراحی سایت بردارد.

chto takoe seo optimizatsiya sajta - طراحی سایت شرکت تجاری

همچنین یک سایت تجاری باید بتواند از تمام نقاط کشور و همینطور دیگر کشور ها مشتریان بسیاری را به خود جذب نماید. در این صورت شما نیاز دارید تا سایتی برای شما طراحی شود که حاوی دو یا چند زبان نیز باشد. در این صورت نه تنها دایره ی مشتریان خود را وسیع تر کرده اید بلکه به اعتبار کاری خود افزوده اید.

مشتریان شما باید قادر باشند تا برای دریافت خدمات از طریق سایت شما با شما ارتباط برقرار کنند. برقراری ارتباط مشتریان با شما یا باید به صورت ارایه خدمات آنلاین از طریق وب سایت شما باشد یا از طریق شماره های تماسی که در سایت قرار می دهید و یا به صورت حضوری با مراجعه مستقیم به شرکت شما از خدمات شرکت تجاری بهره مند شوند. پس برای سهولت مخاطبان سایتتان حتما به نکاتی که بابستی در ارایه هرکدام از این روش ها بپردازید دقت کافی را به عمل آورید.

Business Contract 810x540 - طراحی سایت شرکت تجاری

این خیلی مهم است که اگر شمادارای یک سایت تجاری هستید حتما اطلاعات موجود در سایتتان را بروز نگه دارید. محصولات موجود در سایت را همواره در قیمت روزی که در بازار در حال ارایه می باشد در سایتتان بروز رسانی کنید. هرچه اطلاعات شما مفید تر و بروز تر باشد در بهینه سازی سایت شما بسیار مؤثر است.

شرکت سئو راز فعال در عرصه طراحی سایت قادر است تا شما را برای طراحی سایت حرفه ای جهت شرکت تجاری و یا بازرگانی مشاوره رایگان بدهد تا با دریافت خدمات ویژه وارزنده ما در این عرصه گامی هرچند بلند برداشته و به نیاز های شما پاسخ دهد. تیم تخصصی ما در سئو راز همواره در کنار شما مشتریان عزیز بوده و موفقیت شما در هر کسب و کاری نیز موفقیت ما است.

در صورت نیاز به هرگونه مشاوره و یا راهنمایی در زمینه طراحی سایت تجاری می توانید با شماره 02188756689 تماس گرفته تا از خدمات مشاوره ای رایگانشرکت طراحی سایت سئو راز بهره مند شوید.


طراحی سایت شرکت تبلیغاتی

طراحی سایت شرکت تبلیغاتی

یکی از اهداف خیلی مهم از طراحی سایت شرکت تبلیغاتی ، توسعه کسب و کار و افزایش سود حاصل از فروش است. ساخت سایت  یا طراحی سایت تبلیغاتی باید به گونه ای باشد که کاربران زیادی از آن بازدیدکنند زیرا فروشندگان کالاها به دنبال این گونه سایت ها برای درج آگهی محصولات خود هستند.(قیمت طراحی سایت )

ویژگی های یک سایت تبلیغاتی :

  • ظاهر سایت باید زیبا و کاربرپسند باشد و یکی از عوامل خیلی مهم در طراحی سایت حرفه ای برای یک شرکت تبلیغاتی ، استفاده از بازاریابی اینترنتی و تبلیغات خوب می باشد.
  • معرفی خوب و کامل محصولات و خدماتی که از طریق این سایت عرضه می شود و راه های برقراری ارتباط با فروشندگان و نحوه خرید و دریافت محصولات به خوبی مشخص باشد .
  • امکان گفتگوی آنلاین و یا سایر راه های برقراری ارتباط با مشتریان ، جهت راهنمایی و مشاوره وجود داشته باشد.
  • امکان خرید آنلاین برای محصولات وجود داشته باشد .
  • از آنجا که بیشتر کاربران امروزه از طریق گوشی همراه خود به اینترنت متصل می شوند حتما باید طراحی سایت شرکتی یا طراحی سایت فروشگاهی شما واکنش گرا یا ریسپانسیو باشد .
  • یکی از موارد خیلی مهم برای بالابردن آمار تعداد بازدیدکنندگان از یک سایت تبلیغاتی و به طبع فروش بیشتر ، رعایت اصول بهینه سازی و سئو سایت می باشد . زمانی که این اصول را رعایت کنید ، هنگام جستجو در مرورگر ها سایت شما جزو نتایج اولیه نشان داده خواهد شد که این امر به نفع فروشندگان کالاها در سایت شما خواهد بود و در نتیجه تعداد آگهی دهنده ها به سایت شما نیز بیشتر خواهد شد .
  • یک سایت تبلیغاتی باید دارای پشتیبانی خوبی باشد ، تا در صورت بوجود آمدن مشکلات بتواند جواب گوی بازدیدکنندگان و مشتریان خود باشد .
  • امکان درج آگهی هم به صورت رایگان و هم  هزینه دار در سایت وجود داشته باشد .

اگر قصد طراحی سایت تبلیغاتی برای کسب و کار خو را دارید می توانید از مشاوره و تجربه  متخصصین ما در سئو راز بهره مند شوید . جهت برقراری ارتباط و کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت ما به نشانی seoraz.com ویا با شماره  88756689 تماس بگیرید.


طراحی وب سایت شرکت کشتیرانی

طراحی وب سایت شرکت کشتیرانی

در دنیای امروز طراحی سایت در هر کسب و کاری به خصوص ، طراحی سایت شرکت کشتیرانی به امری ضروری تبدیل شده است . قبل از هر چیز می بایست صاحبان کسب و کار در صنعت کشتیرانی ، هدف خود را از ساخت سایت مشخص سازند و متناسب با آن به طراحی سایت شرکتی  یا طراحی سایت فروشگاهی خوب اقدام نمایند. ذکر اینکه الزامی است که در دنیای مجازی امروز ایجاد سایت (سئو سایت , قیمت طراحی سایت ) تنها باعث ورود کسب و کار شما به بازار پر زرق و برق مجازی خواهد شد ، برای موفقیت در این بستر مجازی باید با اصول بازاریابی اینترنتی نیز به خوبی آشنا بود و از آن استفاده نمود .

شاید بد نباشد که در ابتدا با انواع کشتی ها کمی آشنا شویم .

انواع کشتی ها :

  • کشتی مسافربری که در گذشته بیشتر در ابعاد بزرگ ساخته می شدند ولی امروزه برعکس در ابعاد کوچک ساخته می شوند و بیشتر برای گردش توریستی در مسافت های کوتاه کاربرد دارند .
  • کشتی باری برای حمل بار و اقسام کالا
  • کشتی نفتکش
  • کشتی ماهیگیری
  • کشتی تفریحی
  • کشتی جنگی

در طراحی سایت حرفه ای برای یک شرکت کشتیرانی باید :

  • سایت ظاهری زیبا و کاربرپسند داشته باشد .
  • با توجه به اینکه امروزه بیشتر کاربران با استفاده از تلفن همراه خود وارد اینترنت می شوند ، باید سایت به صورت ریسپانسیو طراحی شود .
  • جهت بدست آوردن رنکنیگ بالا هنگام جستجو در مرورگرها ، باید اصول سئو و بهینه سازی سایت رعایت شود.
  • تاریخچه و سوابق شرکت در سایت وجود داشته باشد .
  • در تمامی صفحات سایت گزینه های تماس با ما و درباره ما وجود داشته باشد تا کاربران در صورت تمایل براحتی بتوانند با شرکت ارتباط برقرار کنند .
  • گالری تصاویر در سایت وجود داشته باشد .
  • امکان ثبت نظرات برای کاربران وجود داشته باشد .

اگر شما قصد ایجاد سایت برای کسب و کار خود را دارید می توانید از تجربه و دانش متخصصان ما در سئو راز بهره مند شوید . جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت ما به نشانی seoraz.com مراجعه منید و یا با شماره 88756689 تماس بگیرید .


طراحی سایت شرکت معماری

طراحی سایت شرکت معماری

با رشد روز افزون ساخت وساز ها و معماری و عمران ساختمان ها، شرکت هایی پا به عرصه گذاشتند که از نیاز های اولیه آن ها جذب مشتری می بود. برای این منظور باید در دنیا اینترنت می تواننستند به معرفی و ارایه محصولات خود بپردازند. پس شرکت های معماری یکی از نیاز های مبرمی که دارند استفاده از صفحات اینترنتی برای تبلیغ نمونه کارهای خود است. نیاز یک معمار داخلی این است که بتواند مشتریان بیشتری را جذب کند و استفاده از دنیای اینترنتبهترین راه برای تبلیغ محصولات می باشد.

هرچه شما مدیران یک شرکت از سایت های بهتری برای تبلیغات خود در اینترنت استفاده کرده باشند درنتیجه کاربران بیشتری رابه خود جذب کرده اند. با این موضوع شما نیاز دارید تا طراحی سایت حرفه ای (ساخت سایت) برای شرکت خود انجام دهید.

شرکت طراحی سایت سئو راز با سالها تجربه و به کارگیری تیم تخصصی در این زمینه سعی داشته تا با طراحی انواع سایت ها مثل طراحی سایت شرکتی یا طراحی سایت فروشگاهی ،‌طراحی سایت حرفه ای، طراحی سایت  شخصی و غیره … و نیز به کارگیری بهترین سئو سایت برای سایت های مشتریان خود سعی در جلب رضایت مشتریان دارد.(قیمت طراحی سایت)

shutterstock 176722052 2 - طراحی سایت شرکت معماری

ازجمله نکاتی که در طراحی سایت شرکت معماری باید رعایت نمایید:

طراحی صفحه نمونه کارها:

این صفحه از مهمترین و بخش هایی است که برای یک سایت معماری باشد طراحی شود. هر کاربر برای دیدن نمونه کارها و پروژه های شما حتما به از این صفحه بازدید خواهد داشت.

طراحی صفحه ی ارایه دهنده خدمات:

برای داشتن یک سایت پویا لازم است تا برای ارایه خدمات خود به صورت فروشگاهی و یا غیره سعی کنید به توضیحی درباره ی خدماتی که ارایه می دهید داشته باشید.

طراحی صفحه وبلاگ :

خیلی خوب است اگر سایت شما دارای مطالبی درباره اخبار و مقالات و یا آموزش در زمینه طراحی داخلی و دکوراسیون باشد.

طراحی صفحه درارتباط با ما

برای آنکه مشتریان شما بتوانند راحتر با شما ارتباط برقرا کنند و برای انکه هویت شرکت برای مشتریان قابل درک باشد از طراحی ایت صفهنیز ایتفاده می شود.

در صورت نیاز و یا هرگونه مشاوره و راهنمایی در زمینه ساخت سایت و غیره می توانید با شماره تماس 02188756689  تماس حاصل نموده و از خدمات مشاوره ای رایگان شرکت طراحی سایت سئوراز نیز استفاده کنید.


طراحی وب سایت شرکت کامپیوتری( سایت کامپیوتری )

طراحی وب سایت شرکت کامپیوتری( سایت کامپیوتری )

در دنیای امروز هر کسب و کاری باید با استفاده از طراحی سایت ، در فضای مجازی بتواند به بازاریابی اینترنتی پرداخته تا بتواند هم سو با دیگر رقبای خود پیش رود . از کسانی که در زمینه تولید و فروش کامپیوتر و تولید و فروش نرم افزار فعالیت دارند انتظار می رود که بیشتر از سایر کسب و کارها در بازاریابی اینترنتی موفق باشند  و با استفاده از طراحی سایت حرفه ای (طراحی سایت) برای شرکت کامپیوتری خود بتوانند به بهترین شکل ممکن به معرفی نام تجاری شرکت خود بپردازند .(طراحی سایت فروشگاهی , طراحی سایت شرکتی قیمت طراحی سایت)

یک طراحی سایت شرکتی  باید به گونه ای باشد که :

  • به خوبی محصولات شرکت را معرفی و دسته بندی کند .
  • دارای سوابق کاری شرکت باشد .
  • دارای گالری تصاویر برای محصولات باشد .
  • توضیح خدمات پس از فروش محصولات شرکت موجود باشد .
  • امکان درج پرسش روی محصولات شرکت توسط کاربران و پاسخ گویی به پرسش ها توسط پرسنل شرکت وجود داشته باشد .
  • امکان امتیازدهی به محصولات توسط کاربران وجود داشته باشد .
  • نمایش محصولات مرتبط
  • امکان جستجوی پیشرفته در داخل سایت وجود داشته باشد .
  • اصول سئو سایت و بهینه سازی سایت در آن رعایت شده باشد .
  • امکان خرید آنلاین
  • امکان اتصال به درگاه پرداخت بانک
  • صدور فاکتور
  • نحوه ارسال محصولات در آن به خوبی توضیح داده شده باشد .
  • واکنش گرا باشد .
  • ظاهری کاربرپسند داشته باشد .
  • از بازاریابی اینترنتی به بهترین نحو استفاده کرده باشد .
  • بروز رسانی مطالب سایت و قرار دادن اخبار و مقالات مرتبط در زمینه لپ تاپ ، کامپیوتر و قطعات آنها می تواند برای کابران جالب و خواندنی باشد .

اگر شما دارای یک شرکت کامپیوتری هستید و قصد ساخت سایت برای کسب و کار خود را دارید می توانید از تجربه و مشاوره کارشناسان ما در سئو راز بهره مند شوید . جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت مابه نشانی seoraz.com مراجعه کنید و یا با شماره 88756689 تماس بگیرید .