طراحی سایت ، سئو سایت ، طراحی سایت فروشگاهی

طراحی سایت ، سئو سایت ، طراحی سایت فروشگاهی

طراحی سایت ، سئو سایت ، طراحی سایت فروشگاهی

طراحی سایت ، سئو سایت ، طراحی سایت فروشگاهی

افزایش رتبه سایت

افزایش رتبه سایت

چگونه باعث افزایش رتبه سایت طراحی شده ی خود را در alexa بالا ببریم ؟الکسا یکی از بزرگترین وب سایت هایی است که رتبه هر وب سایت یا پرتال طراحی شده از جمله طراحی سایت فروشگاهی را نمایش می دهد . در این مقاله به راهکارهای افزایش رتبه در طراحی سایت (طراحی سایت شرکتی، طراحی سایت فروشگاهی) اینترنتی الکسا پرداخته ایم .

مقالات و مطالب جدیدی که مخاطبان زیادی دارند بنویسید

باید سعی کنید در طراحی سایت حرفه ای خود مطالبی داشته باشید که به درد همه اقشار جامعه بخورد این کار نه تنها ترافیک وب سایت طراحی شده شما را بهبود می بخشد بلکه سبب می شود رتبه ( رنکینگ ) وب سایت طراحی شده شما در الکسا و موتورهای جستجو بهبود یابد ؛ و این کار صادقانه ترین و موثرترین کاری است که می تواند رتبه شما را در هر سیستم رده بندی وب سایت طراحی شده ای بهتر کند .

alexa 300x115 - افزایش رتبه سایت
alexa

در طراحی وب سایت خود صفحات و پست های مورد علاقه مدیران سایت های طراحی شده و وبلاگ ها را قرار دهید

این دسته از مخاطبان شما بیش از دیگران از ابزار رده بندی الکسا در مرورگر خود استفاده می کنند . همان طور که می دانید این ابزار که به Alexa Toolbarمعروف است . نقش مهمی در رتبه سایت یا بهینه سازی سایت های طراحی شده دارد ؛ و هر چه تعداد افرادی که این ابزار را روی مرورگر خود نصب کرده باشند و از سایت طراحی شده شما دیدن می کنند بیشتر باشد رتبه وب سایت و بهینه سازی سایت طراحی شده شما در الکسا بهبود خواهد یافت.

Alexa Toolbar را روی مرورگر خود نصب کنید

همان طور که گفتیم Alexa Toolbar یکی از موثرترین روش های بهبود رتبه بندی سایت یا سئو سایت طراحی شده ای در الکسا است. برای این منظور باید این ابزار را از وب سایت طراحی شده الکسا دانلود کنید . این ابزار بسیار کم حجم است بنابراین حتما آن را از وب سایت طراحی شده رسمی الکسا دانلود کنید . البته سئو سایتبه هر حال هزینه هایی هم دارد . چون نسخه های کپی شده ممکن است مشکلات امنیتی داشته باشند .

نصب الکسا در مرورگر 300x125 - افزایش رتبه سایت
نصب-الکسا-در-مرورگر

در ابتدا این ابزار یکی از مهم ترین عوامل رده بندی یک سایت طراحی شده در الکسا بود اما اکنون الگوریتم آن پیشرفته تر شده و عوامل بیشتری در این رده بندی دخیل هستند . اما این روش هنوز اثر زیادی دارد و نصب کردن آن ارزشش را دارد . به خصوص اگر شماره IP شما برای اتصال به اینترنت متغیر است ( اگر روش اتصال شما Dial Up است IP شما دینامیک است . یعنی هر بار که به اینترنت وصل می شوید به احتمال زیاد شماره IP شما عوض شده است ) و از چند کامپیوتر برای اتصال به اینترنت استفاده می کنید حتما از این روش استفاده کنید . چون اثر آن بیشتر است .

اسکریپت ویجت را در وب سایت طراحی شده خود نصب کنید

برای این منظور باید کدی را از وب سایت طراحی شده الکسا دانلود کنید و بر روی وب سایت طراحی شده ی خود قرار دهید که میزان پیشرفت وب سایت طراحی شده ی شما را در الکسا نشان خواهد داد .

یک لینک به وب سایت طراحی شده الکسا در وب سایت طراحی شده خود قرار دهید

در مورد اینکه این روش کار می کند یا نه مطمئن نیستم ولی قرار دادن آن ضرری ندارد و بیشتر سایت های طراحی شده حتی وب سایت طراحی شده بزرگ مانند طراحی سایت شرکتی به اینکه برای آن ها ترافیک بفرستید اهمیت می دهند ؛ و زمانی می رسد که ترافیک وب سایت طراحی شده شما بالا می رود و این موضوع اهمیت بیشتری می یابد .

مطلب قبلی : رتبه سایت

مطلب بعدی : رنکینگ

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.