طراحی سایت ، سئو سایت ، طراحی سایت فروشگاهی

طراحی سایت ، سئو سایت ، طراحی سایت فروشگاهی

طراحی سایت ، سئو سایت ، طراحی سایت فروشگاهی

طراحی سایت ، سئو سایت ، طراحی سایت فروشگاهی

مراحل کلی انجام سئو سایت SEO

مراحل کلی انجام سئو سایت SEO

مراحل کلی انجام سئو سایت SEO طبق تعریف گوگل به صورت چرخه است که میتواند برای همیشه ادامه داشته باشد. علت همیشگی بودن کار SEO این است که همیشه استاندارد های وب در حال تغییر و تکمیل شدن هستند. همچنین رفتار کاربران در وب نیز همیشه در حال تغییر است.

مراحل انجام بهینه سازی سایت برای موتور جستجو به شرح زیر میباشد :

  • تعریف : برای سایتتان هدف و اهدافی را تعیین کنید. اهداف میتوانند مواردی مانند تعداد بازدید روزانه ، تعداد کاربر ماهانه ، میزان فروش در فصل ، مدت زمان میانگین هر بازدید، تعداد ثبت نام در بازه زمانی مشخص ، تعداد ثبت نام در در خبرنامه ، تعدا تعداد دیدگاه های کاربران در هفته و موارد متعدد دیگر باشد.
  • اندازه گیری : در این مرحله باتوجه به اهدافی که در مرحله قبل برای سایتتان در نظر گرفته اید، به کمک آنالیز سایت ، بررسی کنید که آیا به هدف و اهدافتان رسیده اید یا خیر و در صورتیکه هنوز به اهدافتان نرسیده اید ، فاصله شما به اهدافتان در راستای سئو سایت به چه میزان است.
  • آنالیز : در این مرحله، اطلاعات بدست آمده از مرحله اندازه گیری را بررسی و تحلیل میکنیم.
  • بهبود : در این مرحله با استفاده از تحلیلی که در مرحله آنالیز انجام داده ایم ، تصمیماتی را برای بهبود جایگاه سایت و رسیدن به اهداف اتخاذ میکنیم و آنها را پیاده سازی می کنیم.
  • تست و کنترل : در این مرحله، طراحی سایت انجام شده را بررسی میکنیم که از صحت عملکرد تصمیمات اتخاذ شده در مرحله قبل اطمینان پیدا کنیم . اگر نتیجه این بود که از اهدافمان دورتر شده ایم ، وارد چرفخه SEO شده و هدف قبلی را مجدد در نظر میگیریم و کار را جلو میبریم ولی اگر نتیجه تست و کنترل مثبت بود و به اهدافمان رسیده بودیم ، وارد این چرخه سئو SEO شده و این بار با اهدافی والاتر از اهدف قبل به انجام کار SEO میپردازیم.

افزایش رنگینگ سئو سایت به صورت آرام آرام

با توجه به چرخه سئو و هدف که در مورد آن توضیح داده شد، شما میتوانید با توجه به اهدافی که برای کاربر سایت فروشگاهی یا سایت شرکتی یا کلاطراحی سایت انجام شده در نظر دارید، چرخه های مختلفی را تعریف کنید.توصیه میکنیم به که به سئو به دید سرمکایه گذاری نگاه کنید و انتظار بازدهی در کوتاه مدت را نداشته باشید. اگر بهینه سازی سایت به صورت اصولی انجام شود که ما پیشنهاد میکنیم این کار به ما بسپارید برای اینکه کار بسیار تخصصی میباشد، رنکینگ سایت آرام آرام و نه به صورت جهشی ارتقائ پیدا خواهد کرد. در صورت بروز هر مشکای در رنکینگ سایت ، یافتن ایراد به مراتب راحت تر و سریع تر از حالتی است که سئو سایت به صورت غیر اصولی یا کلاه سیاه انجام شده باشد.

جهت کسب جایگاه مناسب :

نکته دیگر اینکه محتوایی که بر طبق اصول سئو تولید و در سایت قرار داده شده باشد، در صورتیکه وضعیت سایت از نظر موارد کد در شرایط مطلوب باشد ، بالاترین بازدهی را خواهد داشت. ولی اگر به عنوان نمونه ، ایرادهای مربوط به کد یا سرور ، منجر به این شوند که موتورهای جستجو به محتوای شما دسترسی نداشته باشند ، آنگاه انتظار شما از تولید محتوا برای ارتقاء رنکینگ برآورده نخواهد شد. بنابراین علم سئو صرفا به معنای کلمه کلیدی نیست و بسیار گسترده است . جهت کسب جایگاه مناسب در موتورهای جستجو باید از پایه و به صورت اصولی روی تک تک موارد نرم افزاری و سخت افزاری و محتوا و موارد off-page کار کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.