طراحی سایت ، سئو سایت ، طراحی سایت فروشگاهی

طراحی سایت ، سئو سایت ، طراحی سایت فروشگاهی

طراحی سایت ، سئو سایت ، طراحی سایت فروشگاهی

طراحی سایت ، سئو سایت ، طراحی سایت فروشگاهی

بهترین سایت چک سئو

بهترین سایت چک سئو

 برای ورود به بازار پر رقابت دنیای مجازی و انجام بازاریابی مناسب ، بعد از طراحی سایت می بایست اقدام به بهینه سازی سایت و رعایت اصول سئو سایتنمود ، برای این منظور یک سری از سایت ها به صورت رایگان خدماتی را برای بررسی سئو سایت ارائه می دهند .

بهترین سایت چک سئو 1 300x233 - بهترین سایت چک سئو
بهترین-سایت-چک-سئو

از جمله بهترین سایت ها در این زمینه عبارتند از :

  • Magestic : با ورود به این سایت و وارد کردن آدرس سایت خود می توانید به اطلاعاتی نظیر تعداد لینک های ورودی ، خروجی به سایت خود و تاریخ ایجاد و حذف لینک ها را دریافت کنید .
  • SeoSiteCheckup : با ورود به این سایت و وارد کردن آدرس سایت خود می توانید به کنترل و بررسی محتوای سایت ، تعداد صفحات آن ، کلمات کلیدی ، عنواین سایت ، نقشه سایت ، امنیت سایت ، سرعت بارگذاری سایت خود پرداخت
  •  Ahrefs : با ورود به این سایت می توانید به بررسی لینک های موجود در سایت خود بپردازید .
  • Google Webmaster Tools : با کمک این ابزار شما می توانید به راحتی لیست خطاهای موجود در سایت خود را مانند خطای نیافتن صفحه ، که به خطای 404 معروف می باشد و مشکلات Redirection را کنترل و شناسایی کنید .
  • Pingdom Tools : با کمک این ابزار شما می توانید سرو ، شبکه ، تنظیمات دامنه سایت خود را تحلیل و بررسی کنید .
  • SEO Workers : با وارد کردن آدرس سایت خود در این سایت ، می توانید به بررسی رتبه بندی صفحات سایت خود بپردازید .
  • GSite Crawler : در این سایت امکاناتی وجود دارد که می توانیم با استفاده از این امکانات برای سایت خود نقشه ایجاد کنیم .
  • Yellowpipe Lynx Viewer Tool : با استفاده از ابزار موجود در این سایت شما می توانید چگونگی برخورد و نگاه موتورهای جستجو ، به سایت خود را بررسی کنید .
  •  Open Site Explorer  : با استفاده از ابزارهای موجود در این سایت می توانید به بررسی تگ های html  ، لینک های موجود در صفحات سایت خود پرداخت .

اگر قصد ساخت سایت برای کسب و کار خود را دارید ما به شما سئوراز را پیشنهاد می کنیم . سئوراز با داشتن تیمی مجرب در زمینه طراحی انواع سایت از جمله طراحی سایت شرکتی و طراحی سایت فروشگاهی ، آماده ارائه خدمات به مشتریان خود می باشد . جهت کسب اطلاعات بیشتر و بهره مندی از مشاوره کارشناسان ما می توانید با شماره 09128238263 تماس حاصل نمائید و یا به صفحه تماس با ما مراجعه کنید .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.