طراحی سایت ، سئو سایت ، طراحی سایت فروشگاهی

طراحی سایت ، سئو سایت ، طراحی سایت فروشگاهی

طراحی سایت ، سئو سایت ، طراحی سایت فروشگاهی

طراحی سایت ، سئو سایت ، طراحی سایت فروشگاهی

سئو سایت چند زبانه

سئو سایت چند زبانه

با توجه به افزایش روزافزون جمعیت کاربران اینترنت ، بسیاری از صاحبان کسب و کار تمایل به طراحی سایت چند زبانه دارند . ساخت سایت چند زبانه بیشتر از سایت های معمولی نیاز به سئو سایت چند زبانه و بهینه سازی سایت دارد .

سایت چند زبانه چیست ؟

به سایت هایی که با توجه به نوع زبان کاربر ، محتوای خود را نمایش می دهند ، سایت چند زبانه گفته می شود . در سایت های چند زبانه برای تشخیص زبان کاربر راه های مختلفی وجود دارد از جمله : تشخیص زبان کاربر بر اساس مکان جغرافیایی ، از روی IP ، پرسش از خود کاربر

سئو سایت چندزبانه 298x300 - سئو سایت چند زبانه
سئو-سایت-چندزبانه

برای طراحی سایت های چند زبانه ، نکات زیادی را باید رعایت نمود از جمله :

  • مشخص کردن زبان اصلی سایت
  • مرتب سازی دامنه های مختلف
  • تنظیم کردن سرورها
  • ترجمه محتوا به زبان های مورد نظر
  • تنظیم ساختار URL ها

سئو سایت چندزبانه چیست ؟

سئو سایت چند زبانه شامل قواعد و دستورالعمل هایی می باشد که باعث بهینه سازی سایت های چند زبانه می شوند . برای این کار در ابتدا لازم است محتوای سایت را به زبان های مدنظرمان ترجمه کنیم . هر چه تعداد زبان ها بیشتر باشد ، مراحل انجام سئو سایت بیشتر خواهد بود  . در سایت های چند زبانه غالبا از زبان انگلیسی ، به عنوان زبان دوم سایت استفاده می شود ، اگر بازار هدف شما کشور های عربی زبان هستند می توانید زبان عربی را نیز به عنوان یکی از زبان های سایت خود در نظر بگیرید .

در طراحی سایت چند زبانه بهتر است از دامنه های عمومی استفاده کنید زیرا در دامنه های عمومی ، با استفاده از نرم افزار های گوگل می توانید منطقه جغرافیایی خود را تعیین نمائید ولی در دامنه های محلی منطقه جغرافیایی به صورت پیش فرض روی کشور مورد نظر قرار می گیرد .

برای تعیین زبان های صفحات سایت از تگ متا در بخش Head استفاده کنید . در سایت های چند زبانی استفاده از نقشه سایت کمک می کند تا گوگل راحتر بتواند سایت شما را پیمایش کند .

اگر قصد طراحی سایت برای کسب و کار خود را دارید ، ما به شما سئوراز را پیشنهاد می دهیم . سئوراز با داشتن تیمی مجرب در زمینه طراحی انواع سایت به خصوص طراحی سایت شرکتی و طراحی سایت فروشگاهی ، سئو و بهینه سازی سایت ، آماده ارائه خدمات به مشتریان خود می باشد . جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره از کارشناسان ما می توانید با شماره 09128238263 تماس حاصل نمائید و یا به صفحه تماس با ما مراجعه کنید .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.