طراحی سایت ، سئو سایت ، طراحی سایت فروشگاهی

طراحی سایت ، سئو سایت ، طراحی سایت فروشگاهی

طراحی سایت ، سئو سایت ، طراحی سایت فروشگاهی

طراحی سایت ، سئو سایت ، طراحی سایت فروشگاهی

آموزش ساخت سایت برای شرکت

آموزش ساخت سایت برای شرکت

با توجه به پیشرفت تکنولوژی و افزایش جمعیت کاربران اینترنت ، آموزش ساخت سایت برای شرکت ، مورد استقبال افراد زیادی قرار گرفته است . از این رو افراد و موسسات زیادی برای آموزش طراحی سایت حرفه ای وجود دارند . آموزش طراحی سایت از جمله تخصص های سئو راز است ، آموزش طراحی سایت شرکتی سئو راز با مدرسانی که خود چندین سال در زمینه ساخت سایت فعالیت داشته و دارای تجارب خوب و درخشانی در این زمینه هستند صورت می گیرد.

برای آموزش طراحی سایت (طراحی سایت فروشگاهی) روش ها و متد های مختلفی وجود دارد در سئو راز فرض بر این است که شرکت کنندگان دارای آشنایی لازم با اینترنت و کامپیوتر و مجموعه نرم افزار آفیس هستند وصرفا برای یادگیری و کسب مهارت های لازم برای طراحی سایت  (قیمت طراحی سایت) در این دوره ها شرکت می کنند. برای یادگیری طراحی سایت علاوه بر یادگرفتن سرفصل های مربوط به طراحی وب ، یادگیری طراحی گرافیکی ، معماری وب ، بازاریابی نیز لازم و ضروری می باشد .

سرفصل مطالب در دوره آموزشی طراحی وب :

  • Html : مخفف Hyper Text Markup Language  می باشد که در زبان فارسی به زبان نشانه گذاری متن ترجمه شده است یک زبان استاندارد برای طراحی صفحات وب می باشد این زبان از یک سری تگ تشکیل شده که هرکدام دارای خواص خاص خود می باشند.

  • Css : مخفف Cascade Style Sheets می باشد که در زبان فارسی به صورت برگه های استایل آبشاری ترجمه شده است. زمانی که از تگ های html استفاده می کنید باید حتما به این تگ ها style دهید تا صفحات سایت شما دارای ظاهری درست و مناسب باشند.
  • Php : مخفف PHypertext Preprocessor زبانی برای ایجاد و طراحی سایت حرفه ای به صورت پویا می باشد.یک زبان سمت سرور است که کدهای آن بر روی سرور اجرا می گردد.

برای یادگیری طراحی سایت علاوه بر شرکت در کلاس های آموزشی ، جستجو در اینترنت و پیدا کردن و خواندن مطالب مربوط به طراحی سایت نیز خیلی در روند یادگیری تاثیر گذار خواهد بود. یکی از معروف ترین سایت ها برای یادگیری  این بخش سایت W3school می باشد. در این سایت تمام آنچه که یک طراح سایت باید یاد بگیرد موجود بوده و با ارائه مثال های ساده و قابل اجرا در خود محیط سایت روند یادگیری را سریع تر خواهد کرد.

علاوه بر یادگیری دقیق سرفصل مطالب دوره آموزشی وب ، برای ایجاد یک وب سایت خوب و حرفه ای باید نکات زیر را نیز در ساخت سایت لحاظ کرد .

  • سایتی که طراحی می کنید باید ظاهری زیبا و کاربرپسند داشته باشد به گونه ای که کاربر با دیدن صفحه اصلی ، به دیدن صفحات بعدی سایت نیز ترغیب شود .
  • با توجه با اینکه امروزه بیشتر کاربران از طریق تلفن همراه خود وارد اینترنت می شوند ، لذا باید سایتی که طراحی می کنید به صورت ریسپانسیو یا واکنش گرا باشد یعنی زمانی که کاربر اقدام به بازدید سایت از طریق تلفن همراه یا تبلت می کند ، ظاهر سایت بهم نریزد و سایت متناسب با اندازه تلفن همراه و یا تبلت و به صورت کامل نشان داده شود .
  • یکی از نکات بسیار مهم در طراحی سایت رعایت اصول سئو و بهینه سازی سایت می باشد ، اگر این اصول رعایت شود سایت شما جزو نتایج اولیه هنگام جستجو در مرورگر ها خواهد بود .

اگر قصد یادگیری و یا طراحی سایت برای کسب و کار خود را دارید ما به شما سئو راز را پیشنهاد می دهیم . سئو راز با داشتن سابقه ای درخشان در زمینه طراحی و سئو سایت آماده ارائه خدمات به مشتریان خود می باشد . جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت ما به آدرس seoraz.com مراجعه کنید و یا با شماره 88756689 تماس بگیرید .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.