طراحی سایت ، سئو سایت ، طراحی سایت فروشگاهی

طراحی سایت ، سئو سایت ، طراحی سایت فروشگاهی

طراحی سایت ، سئو سایت ، طراحی سایت فروشگاهی

طراحی سایت ، سئو سایت ، طراحی سایت فروشگاهی

افزونه های وردپرس برای بهینه سازی سایت

افزونه های وردپرس برای بهینه سازی سایت

سئو سایت یکی از موارد بسیار مهمی است که در طراحی سایت از طرف مدیران سایت و طراحان جزء موارد بسیار مهم بشمار می رود. از موارد دیگری که باید به آن اشاره کرد اینست که موتور های جستجو به برخی موارد ازجمله کلمات کلیدی، تگ ها، عنوان های مطالب و محتوای سایت (ساخت سایت , طراحی سایت شرکتی , طراحی سایت فروشگاهی)حساس می باشند. ازین منظرافزونه های وردپرس برای بهینه سازی سایت می توانند کمک بسیاری در بهینه سازی مطالب شما در موتور های جستجو انجام دهند. این روش می تواند رتبه شما را در موتور های جستجو بشدت افزایش دهند.(طراحی سایت ,قیمت طراحی سایت)

چند نمونه از افزونه مهم برای بهینه سازی سایت:

یکی از معروفترین و ساده ترین افزونه های وردپرسی که کمک بسیاری به بهینه سازی سایت و افزایش رتبه شما در موتور های جستجو گوگل می تواند به عهده بگیرد افزونه Yoast می باشد، همچنین می توان از Yoast به عنوان یک جت در نظر گرفت و این افزونه فوق العاده آسان و پرکارپرد است.

yoast seo - افزونه های وردپرس برای بهینه سازی سایت

 

از جمله موارد کاربردی در این افزونه بخش: آدرس URL، کلمات کلیدی، برچسب ها، لینک های داخلی و خارجی و محتوای قابل خواندن شما. این افزونه پس از بررسی تمام محتوای شما چراغ هایی را با رنگ های قرمز و نارجی وسبز که به ترتیب نشاندهنده اینست که رتبه سایت شما در موتور های جستجو گوگل در چه حالتی قرار دارد، می باشد. بهترین حالت برای موتور های جستجو رنگ سبز می باشد. در غیر این صورت بشما اقدامات خاصی را پیشنهاد می دهد تا بتوانید محتوای خود را بهینه کنید. بنابراین می توان گفت که با کمترین دانش از این افزونه نیز میتوانید به آسانی استفاده کنید و بهترین نتیجه را بگیرید.

افزونه بعدی که بعد از Yoast جالب توجه است و بیش از 3000 نصب دارد، افزونه All In One Seo Pack می باشد.این افزونه طی دهه های گذشته پیشرفت بسیاری داشته است. ازجمله مواردی که می توان در این افزونه به آن اشاره کرد: ساخت اتوماتیک متاتگ ها، بهینه سازی عنوانین مطالب، ایجاد نقشه سایت برای موتور های چستجو، جلوگیری از ساخت محتوای تکراری و در کل می توان گفت که این افزونه به همه موارد مهم در سئو می پردازد و به آن توجه دارد.

all in one seo pack - افزونه های وردپرس برای بهینه سازی سایت

 

افزونه SEOPressor، این افزونه به بهینه سازی سایت در موارد جزیی می پردازد و تقریبا نحوه عملکرد آن مشابه دو افزونه AIOS و Yoast می باشد.کار با آن بسیار ساده بوده و نیازی به دانش فنی خاصی نمی باشد و می تواند نحوه عملکرد موتورهای جستجو گر را بهتر بشما بیاموزد.

seopressor5 - افزونه های وردپرس برای بهینه سازی سایت

 

افزونه Optimized Images، یک افزونه پرکاربرد و مهم می باشد که می تواند شما را در بهینه سازی تصاویرتان برای موتورهای جستجو یاری کند.این نکته حائز اهمیت می باشد که موتورهای جستجو قادرند تا محتوای مجود در تصویر شما رابررسی کنند.

optimize 1 - افزونه های وردپرس برای بهینه سازی سایت

 

افزونه Autoptimize، ازجمله پلاگین هایی بشمار می رود که شمارا در بارگذاری صفحات سایتتان یاری می کند. بشما اجازه می دهد تا فایل های css یا js خود را فشرده کنید تا صفحات سایتتان با کمترین زمان ممکن بارگزاری شوند زیراکه سرعت بارگزاری صفحات در نظر موتور های جستجو در گوگل بسیار دارای اهمیت می باشد.

افزونه WP Touch Mobile، این افزونه قادر است تا سایت مارا به حالت ریسپانسیو در بیاورد. امروزه بدلیل کاربران فراوان چه با گوشی های همرا و یا کاربران تبلت یا غیره می توانند سهم بسزایی در موتور های جستجو گوگل داشته باشند و از این رو باید سایتی که ارائه خدمات می دهد قابلیت نمایش در هر دستگاهی باشد. این افزونه می تواند یک عامل مثبت در رتبه بندی سایت ها در موتورهای جستجو گوگل باشند.

wp touch moblie - افزونه های وردپرس برای بهینه سازی سایت


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.