طراحی سایت ، سئو سایت ، طراحی سایت فروشگاهی

طراحی سایت ، سئو سایت ، طراحی سایت فروشگاهی

طراحی سایت ، سئو سایت ، طراحی سایت فروشگاهی

طراحی سایت ، سئو سایت ، طراحی سایت فروشگاهی

انتظارات بهینه سازی

انتظارات بهینه سازی

بهینه سازی موتور جستجو پردازشی می باشد که نیازمند کار زیاد، زمان بسیار و بردباری فراوان است. در این قسمت اطلاعات بیشتری راجع به SEO بررسی می کنیم.

seo3 - انتظارات بهینه سازی
ولی قبل از آن تنظیم بعضی از نیازمندی ها ضروری است. SEO کمی کتفاوت تر از دیگر استراتژی های بازاریابی است و دانستن این تفاوت ها به ما کمک می کند که در عرصه ی رقابت باقی بمانیم و یک کمپین موفق SEO را محک بزنیم.

استراتژی در SEO

صبر یک فضیلت است و در SEO نیز حقیقتی جز این نیست. برای رسیدن به آن، یک پردازش بلیند مدت، ارزش بلند مدتی را می سازد.
توسعه و اجرای استراتژی شما، پژوهش کلمات کلیدیتان، ایجاد محتوای منحصر به فرد جدید، ساخت لینک و اقتدار بیشتر و حل و فصل هر گونه مسائل فنی مربوط به ساخت سایت شما زمانبر است و آن را به یک فرایند پایان ناپذیر تبدیل می نماید و همواره کاری برای انجام دادن وجود دارد. بطور خلاصه SEO یک پروژه ی یکباره ای نیست بلکه فرایندی است که شما برای مدت طولانی ادامه خواهید داد.

seo fundraising - انتظارات بهینه سازی

همچنین به خاطر داشته باشید که موتور های جستجو لزوما با وب سایت شما بلافاصله ارتباط برقرار نمی کنند. کشف تغییرات در محتواهایتان، لینک های جدید اضافه شده به صفحات و ساختار کلی از وب سایت ما برای آن ها زمان بر می باشد.
برای قرار دادن تمام این عوامل و الگوریتم هایشان برای ارزیابی دوباره لینک و اعتبار شما در نتایج جستجو قبل از این که تغییرات منعکس شود زمان بیشتری برده می شود.

قیمت طراحی سایت

بهینه سازی سایت

پایبندی به استراتژی

صبور بودن و پایبندی به استراتژی خود، به شما در متمرکز بودن بر روند جستجوگر ها کمک خواهد کرد. مطلب دیگری که در SEO مد نظر است تغییر با موتورهای جستجو و درک و قبول این مطلب که ما هیچ کنترلی بر آن نداریم بسیار مهم است.

SEO Strategy - انتظارات بهینه سازی

موتور های جستجو همواره در تلاش برای بهبود محصول خود برای کمک به ارائه نتایجی که مردم می خواهند، هستند و آن ها همیشه چیز های جدید را امتحان می کنند بعضی اوقات این تغییرات الگوریتمیک هستند و بقیه تغییرات، بیشتر در رابطه با امکانات یا روش های متفاوت ارائه انواع متفاوتی از محتوا به کاربر می باشد.

موتور های جستجو جهت بالابردن کار آزمودگی برای کاربرانشان به تغییر ادامه می دهند. بنابراین کار کردن به بهترین روش با این تغییرات به نفع ما می باشد.

اما یکی از بزرگترین انتظارات برای کمپین موفق در SEO توجه به بهینه سازی برای دو مخاطب موتور جستجو و انسان های واقعی است. تمرکز بریو آنچه ما فکر می کنیم موتور های جستجو در مورد طراحی سایت (طراحی سایت شرکتی، طراحی سایت فروشگاهی) ما دوست دارند آسان است، اما مخاطبان واقعی که به تولید کسب و کار در وب سایت شما رونق می دهند مردم می باشند.

در حالی که اگر ما در یک صفحه نتایج موتور های جستجو نمایش داده نشویم ممکن است آن ها هرگز ما را پیدا نکنند، این مردم هستند که حرف آخر را می زنند.

amp3 - انتظارات بهینه سازی
نمایی از پروژه ی جدید گوگل به نام AMP(Accelerated Mobile Page)

نکته خوب این است که موتور های جستجو مطلب مذکور را می دانند و موتور های جستجو دارای هدف نهایی برای تولید نتایج جستجو که برای مردم مفید و سودمند خواهد بود، می باشند.
اگر شما مبنای ساخت و اعتبار خود را در ایجاد محتوایی که برای مردم جالب باشد قرار دهید و اگر شما همچنین این کار را در یک راه دوستانه برای مخاطبان کامپیوتری نیز انجام دهید، در دراز مدت سازگاری با موتورهای جستجو پاداش آن خواهد بود.

مطلب قبلی :چگونه یک کمپین تبلیغات کلیکی را اجرا کنیم؟

مطلب بعدی :SEO چگونه بر کسب وکارشما تاثیر می گذارد

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.