طراحی سایت ، سئو سایت ، طراحی سایت فروشگاهی

طراحی سایت ، سئو سایت ، طراحی سایت فروشگاهی

طراحی سایت ، سئو سایت ، طراحی سایت فروشگاهی

طراحی سایت ، سئو سایت ، طراحی سایت فروشگاهی

الگوریتم کبوتر گوگل

الگوریتم کبوتر گوگل

Google Pigeon (الگوریتم کبوتر گوگل) نام یکی از آپدیت های الگوریتم گوگل است که در 24 جولای 2014 با هدف در نظر گرفتن موقیت و فاصله کسب و کارهای محلی از کاربر جستجو کننده منتشر شد. نام کبوتر بدان جهت انتخاب شده که این پرنده از هر محلی که رها شود به سمت موقعیت محل زندگیش باز می گردد.

طراحی سایت (طراحی سایت شرکتی، طراحی سایت فروشگاهی)

google pigeon update - الگوریتم کبوتر گوگل

 

این آپدیت هم بر نتایج جستجو در نقشه گوگل و هم در جستجو های انجام شده در موتور جستجوی گوگل تاثیر دارد. الگوریتم کبوتر گوگل،‌نتایج جستجو را براساس موقعیت کاربر و همچنین کسب و کارهای ثبت شده در نقشه گوگل در اطراف موقعیت کاربر ارائه می دهد.

قیمت طراحی سایت 

بهینه سازی سایت

گوگل اعلام نمود که این آپدیت باعث بهبود پارامتر های موقعیت و فاصله در الگوریتم رنکینگ شده است. در ابتدای منتشر شدن الگوریتم کبوتر، تعداد زیادی از بازخورد از وب سایت ها و وب مستر ها مبنی بر افت یا افزایش رنک به گوگل ارسال شد و علت آن هدفمند شدن جستجو در اینترنت توسط دستگاه های همراه مانند موبایل و تبلت، الگوریتم کبوتر هرچه بیشتر کاربران را در یافتن نتایج دلخواهشان یاری می کند.

مطلب قبلی:الگوریتم پنگوئن گوگل

مطلب بعدی:الگوریتم Ranke Brain گوگل

ویژگی های شبکه های اجتماعی

ویژگی های شبکه های اجتماعی

یوتیوب

یوتیوب درواقع سومین موتور جستجوی بزرگ در آمریکا است و چهارمین در دنیا است. استفاده از ویدیو راهی موثر برای جداکردن خودتان از دنیای رقابت است. بنابراین این نوع تبلیغات اهمیت ویژه ای برای ما خواهد داشت.

97 04 c23 2078 - ویژگی های شبکه های اجتماعی

فیسبوک

فیسبوک نه تنها به خاطر حجم کاربران خود بلکه به خاطر هدفمند بودن تبلیغات در آن فوق العاده است. شما می توانید تبلیغات خود را با جزئیات دموگرافیک و جئوگرافیک ارائه دهید، این جزئیات تبلیغات شما را نسبت به گوگل ادوردز بسیار اختصاصی تر می کند.


2467133 - ویژگی های شبکه های اجتماعی

اگر خریداران شما بیشتر از نوع تجاری هستند تبلیغات در لینکدین بهترین گزینه است. همانند فیسبوک شما می توانید ویژگی های دموگرافیک مخاطبانتان را مشخص کنید.
هچنین می توانید صنایع و شرکت های مورد نظر را هدف قرار دهید.

شبکه های B2B

اگر شما یک محصول خاص یا خدماتی خاص برای مخاطبان B2B دارید می توانید بر روری وب سایت هایی که خودشامن مخاطبان خاصی را دارند تبلیغات خود را ارائه دهید.

نمونه ی این طراحی سایت (طراحی سایت شرکتی، طراحی سایت فروشگاهی) ها عبارتند ازIT businessEdge و UBM و برای جوان تر ها وب سایت هایی مثل

• TeachCrunch، GigaO، VentureBeat، readwriteweb، Clickdex، Mashable
• وبلاگ های اجتماعی که تبلیغات خاصی برای گروه خاصی از افراد که متعلق به بازار اختصاصی هستند ارائه می دهند.

1217linkedin - ویژگی های شبکه های اجتماعی

بلاگ ها

نکته ی زیبای وب این است که شما می توانید به صاحبان مستقل بلاگ های موفق دسترسی پیدا کنید. بعضی از وبلاگ ها تبلیغات اینترنتی انجام نمی دهند اما بسیاری دیگر این کار را انجام می دهند.برخی از آن ها به ایجاد روابط تجاری با شما علاقه مندند و همچنین ایجاد یک سیستم تبادل لینک مستمر که به جذب مشتری هدف شما کمک می کند.

قیمت طراحی سایت

بهینه سازی سایت

وبلاگ نویسی 1 300x150 - ویژگی های شبکه های اجتماعی

تبلیغات از طریق گوشی های موبایل

این نوع تبلیغ یک نوع مرز جدیدی در بازاریابی اینترنتی است و به سرعت درحال رشد می باشد. مشتریان امروزه جستجو و کار با تلفن همراه خود را به نشستن پشت میز و کار با کامپیوتر خانگی یا لپتاپ ترجیح می دهند.

791413 - ویژگی های شبکه های اجتماعی

مطلب قبلی:چگونه بهترین کانال تبلیغاتی را بیابیم؟

مطلب بعدی:چگونه یک کمپین تبلیغات کلیکی را اجرا کنیم؟

ابزارهای سئو( SEO Tools )

ابزارهای سئو( SEO Tools )

اما بعد از اینکه در مورد ابزارهای سئو( SEO Tools ) و روش های تاثیرگذار در رتبه بندی سایت یا سئو سایت در موتورهای جستجو خواندید اکنون نیاز به ابزارهایی دارید که به شما در تحلیل  آنالیز وب سایت کمک کند . به کمک این ابزارها می توانید عملکرد خود و رقیب تان را در هر لحظه مورد بررسی قرار دهید.

Google Analytics

اگر شما واقعا در SEO قدم گذاشته اید ، گوگل آنالیتیکس غیر قابل انکار است . مشاهده صفحاتی که بیشترین ورودی و کلیک را از گوگل داشته اند ، نرخ خروج از سایت ، تحلیل ترافیک و درصد ورودی از طریق موتور جستجو تنها بخشی از اطلاعات مفیدی است که آنالیتیکس در اختیار شما قرار می دهد .

https://www.google.com/analytics/#?modal_active=none

Capture 1 300x153 - ابزارهای سئو( SEO Tools )
Google-Analytics

Google Search Console

کنسول جستجوی گوگل ( GSC ) مجموعه ای از ابزارهای مفید است که مستقیم از سوی گوگل جهت کمک به مدیران طراحی سایت (طراحی سایت شرکتی ، طراحی سایت فروشگاهی) ارائه شده است .شما می توانید محتوای تکراری ، وضعیت ایندکس صفحات و نحوه نمایش سایت در نتایج جستجو و … را مشاهده و بررسی کنید .

https://www.google.com/webmasters/tools/home?hI=en

Google Search Console 300x154 - ابزارهای سئو( SEO Tools )
Google-Search-Console

Google Keyword Planner

ابزاری از سوی گوگل برای کشف و انتخاب کلمه کلیدی مناسب جهت فرآیند سئو یا کمپین های تبلیغات اینترنتی و مشاهده میزان جستجو کلمات مدنظر در بازه زمانی خاص در نظر داشته باشید برای دسترسی به این ابزار به وی پی آن نیاز دارید .

گوگل اهمیت زیادی برای سایت هایی که بارزولوشن های مختلف و دستگاه های مختلف تطبیق پذیر و واکنش گرا است قائل می شود. ابزار تست طراحی وب سایت برای موبایل وضعیت ساخت سایت شما را در این مورد نشان می دهد .

https://adwords.google.com/KeywordPlanner

Google Mobile-Friendly Test :

سرعت بارگذاری سایت یکی دیگر از عوامل رتبه بندی سایت است . ابزار تست سرعت گوگل به شما می گویید یک سایت با سرعت خرگوش دارید یا سایتی شبیه لاک پشت ! همچنین جهت افزایش سرعت سایت پیشنهاداتی نیز به شما ارائه می شود .

https://search.google.com/test/mobile-friendly?utm_source=mft&utm_medium=redirect&utm_campaign=mft-redirect

Capture11 300x43 - ابزارهای سئو( SEO Tools )
Google-Mobile-Friendly-Test

Sitecheckup :

سایت چکاپ به عنوان یک سامانه تحلیل گر ، هر وب سایتی را از نظر SEO بررسی و آنالیز می کند و در راستای حل مشکلات موجود ، راهکارهای اثر بخش پیشنهاد می دهد و با ارائه گزارش کامل مشکلات سئو به زبان فارسی به شما کمک می کند .

بعد از جستجوی سایت www.7sinhost.com مشکلات موجود در سئو سایت را ارزیابی و آنالیز می کند .

Browseo :

یک ابزار عالی برای مشاهده وب سایت به روش عنکبوت موتورهای جستجو که با آن وضعیت نمایش محتوا و لینک های قابل دسترسی را می توان دید . اگر بخشی از محتوا یا لینک های شما در اینجا نمایش داده نشد برای رفع آن سریعتر اقدام کنید .

http://www.browseo.net

Open Site Explorer :

سایت اکسپلورر ابزاری برای شناسایی و نمایش لینک ها است . این ابزار توسط شرکت MOZ توسعه یافته است و در بخش Off-site حسابی به شما کمک می کند . دقت کنید که برخی ویژگی های پایه به صورت رایگان ارائه شده است و برای قسمت پیشرفته و دریافت گزارش نیاز به حساب کاربری دارید .

https://moz.com/researchtools/ose

ترافیک حاصل از سمت موتورهای جستجو هنوز هم بهترین نوع برای جذب بازدیدکننده و افزایش بازدید سایت و توسط کاربران به شمار می رود و می تواند باعث موفقیت یا شکست  یک کسب و کار آنلاین شود . مهم است که برای کسب سهم در این حوزه برنامه ریزی و استراتژی مناسب را پیش بگیرید .

مطلب قبلی تکنیک های سئو

مطلب بعدی قواعد جدید سئو

عوامل موفقیت در کسب و کار اینترنتی

عوامل موفقیت در کسب و کار اینترنتی

موفقیت در کسب کار اینترنتی شامل مواردی می شود که بسیاره ساده ولی زمانبر
و نیازمند تلاش بسیار می باشد آمار نشان می دهد که جمعیت اینترنتی ایران در حال افزایش می باشد
و حدود 60 درصد مردم ایران از اینترنت استفاده می کنند
وهمین دلیلی بر مطمئن بودن بازار کسب کار اینترنتی می باشد .
در زیر به تشریح این موضوع مهم می پردازیم

0 oDFUAhJqIyGvHS64 300x180 - موفقیت در کسب و کاراینترنتی
موفقیت در کسب و کار اینترنتی

عوامل اساسی موفقیت در کسب و کار

  • انتخاب کاری که آن را بلدید (کننده آن کار هستید)
  • انتخاب کسب و کاذر مورد علاقه
  • آگاهی ، دانش و مهارت لازم
  • تلاش و پشتکار
successful internet marketing online marketing business affiliate program income passive - موفقیت در کسب و کاراینترنتی
موفقیت در کسب و کار اینترنتی

قیمت طراحی سایت 

بهینه سازی سایت

دلایل شکست کسب وکار های اینترنتی

  • شتاب زدگی
  • نداشتن مهارت کافی

رائو کارشناس کسب و کار اینترنتی

کسی که انرژی و استعداد دارد شاه است. کسی که فقط انرژی دارد شاهزاده است ولیکسی که فقط فقط استعداد دارد گدا است

  • مسیر حرکت موفقیت در کسب و کارهای اینترنتی
  • شناسایی و انتخاب بازار هدف
  • انتخاب محصول/خدمات مورد علاقه
  • ارزیابی طرح ها و انتخاب بهترین طرح
  • تهیه طرح کسب و کار اینترنتی برای طرح منتخب
  • انتخاب نام دامین و هاستینگ مناسب
  • طراحی سایت (طراحی سایت شرکتی، طراحی سایت فروشگاهی) کسب و کار
  • بازاریابی اینترنتی ارائه محصولات رایگان ،کتابهای الکترونیکی،بازاریابی
    با استفاده از ایمیلو…
  • ارتقا در موتور جستجوها (سئو)
  • تبلیغات اینترنتی
  • ارتباط مناسب با مشتریان

کسب یک تصویر کلی از بازار

  • روند مهم بازار
  • بخش های اقتصادی دارای پتانسیل رشد
  • روند تجارت آزاد و جهانی سازی

روندهای مهم بازار

  • جمعیت ساختار،رشد وتوزیع
  • بهداشت و سلامتی
  • نقش زنان در جامعه
  • سلیقه و خواست مصرف کنندگان
  • مسائل زیست محیطی
  • بهبود فردی
  • ساختار درآمد خانواده
  • الگوهای سکونت و اقامت
  • نیاز به نیروی کار
  • کاربرد فناوری اطلاعات و رایانه
  • اوقات فراغت
  • اقتصاد جهانی
  • کسب و کار خانگی
  • سرمایه گذاری دولت

کسب و کار اینترنتی

الگوریتم مرغ مگس خوار

الگوریتم مرغ مگس خوار

Google Hummingbird در حقیقت تغییر اساسی هسته الگوریتم گوگل است که از 30 آگوست 2013 رسما شروع به کار نمود. انتخاب نام مرغ مگس خوار به دلیل سرعت بالا و با دقت بودن این پرنده بوده است.

الگوریتم مرغ مگس خوار با تمرکز بیشتر روی تک تک کلمات مترادف های آن ها در محتوای صفحه و همچنین در یک عبارت جستجو شده و با درنظر گرفتن معنای کل عبارت، بهترین نتایج را به کاربر نمایش می دهد.

طراحی سایت(طراحی سایت شرکتی)

الگوریتم مرغ مگس خوار می تواند متن صفحات و همچنین هدف یک فرد از انجام یک جستجو را تشخیص دهد که به این مفهوم، جستجوی معنایی گفته می شود.

google Hummingbird - الگوریتم مرغ مگس خوار

قیمت طراحی سایت

به عبارت دیگر الگوریتم مرغ مگس خوار برای درک بیشتر هدف کاربر طراحی شده است و صرفا یافتن کلمات جستجو شده در بین کلمات یک صفحه مد نظر نیست،‌ بلکه معنای عبارت جستجو شده و هدف کاربر جستجو کننده مد نظر است.

در گذشته موتور جستجو در صورت جستجوی عبارت زیر، به دنبال صفحه ای می گشت که حاوی کلمات where و  nearest و store و buy و pixel xl باشد ولی با کمک الگوریتم مرغ مگس خوار همینک گوگل می داند هدف کاربر یافتن نزدیک ترین فروشگاه گوشی Pixel XL نسبت به موقعیت مکانی کاربر است و البته مرغ مگس خوار به عنوان هسته اصلی الگوریتم جستجوی گوگل از آپدیت های دیگر مانند الگوریتم کبوتر و غیره برای ارایه بهترین نتیجه به کاربر استفاده می کند.

بهنیه سازی سایت

تاثیر الگوریتم مرغ مگس خوار بر جستجوی صوتی

سرویس جستجوی صوتی گوگل از سال 2011 شروع به کارکرد. با توجه به اینکه افراد در جستجوی صوتی معمولا از جملات استفاده می کنند و به عنوان مثال پرسش هایی را از گوگل می پرسند، حالا گوگل با استفاده از اگوریتم مرغ مگس خوار درک بهتری از پرسش های صوتی کاربران دارد. جالب است که بدانید حدود 30 درصد از جستجوهای انجام شده در گوگل در ایالات متحده آمریکا به صورت Voice Search یا جستجوی صوتی بوده است.

voice search seo 770x470 - الگوریتم مرغ مگس خوار

علاوه بر توضیحات بالا، الگوریتم مرغ مگس خوار در سئو سایت می تواند اطلاعات را از درون محتوای وب سایت ها استخراج کند و آن ها را با هدف رساندن هرچه سریعتر کاربر به هدفش مانند تصویر زیر به صورت Knowledge Graph یا Knowledge Panel در نوار کناری صفحه نتایج جستجو نمایش دهد.

 

tehran knowledge graph - الگوریتم مرغ مگس خوار

Capture - الگوریتم مرغ مگس خوار

مطلب قبلی:الگوریتم کبوتر گوگل

مطلب بعدی: الگوریتم Ranke Brain گوگل