طراحی سایت ، سئو سایت ، طراحی سایت فروشگاهی

طراحی سایت ، سئو سایت ، طراحی سایت فروشگاهی

طراحی سایت ، سئو سایت ، طراحی سایت فروشگاهی

طراحی سایت ، سئو سایت ، طراحی سایت فروشگاهی

محتوای بروز

محتوای بروز

محتوا بروز 300x200 - محتوای بروز
محتوا-بروز

به روز رسانی مطالب قدیمی به افزایش بازدید سایت کمک می کند

اگر کاربری از طریق موتور جستجوی گوگل به مقاله سایت شما وارد شود اما محتوای شما به روز نشده باشد ، باعث می شود که تصویر بدی از برند شما در ذهن او باقی بماند و تصور کند که دیگر محتویات سایت تان قدیمی و بی ارزش هستند . با این تصوری که در ذهن کاربر به وجود خواهد آمد ، وب سایتشما به صورت تدریجی ترافیک خود را از دست می دهد .

محتوای همیشه سبز کمک می کند که علاوه بر حفظ ترافیک موجود ، ترافیک مرتبط بیشتری را بدست بیاورید و تصویر بهتری از برند خود به مخاطبان ارائه دهید . در واقع به روز رسانی محتوا به صورت مستمر این پیام را به کاربر می دهد که شما همواره به تغییر و تحولات صنعت خود اهمیت داده و مطالب به روزی را منتشر می کنید .

به دست آوردن رتبه سایت برای محتوا در صفحه اول نتایج جستجو

تحقیقات نشان می دهد که بیش از 91 درصد کاربران ، تنها صفحه اول نتایج جستجو را بررسی می کنند و به دیگر صفحات مراجعه نخواهند کرد . کاملا مشخص است محتوایی که در صفحه اول نتایج جستجو حضور ندارد ترافیک بسیار زیادی را از دست می دهد .

تقریبا می توان گفت ترافیک ورودی نزدیک به صفر خواهد بود . اما اگر شما محتوای خود را همیشه سبز نگه بدارید ، شانس بیشتری دارید که به نتایج صفحه اول جستجو راه پیدا کنید ، زیرا محتوای همیشه سبز یکی از سیگنال های رده بندی گوگل است .

تعدادی از پست ها باید به صورت مستمر به روز شوند

اگر شما پست هایی در رابطه با موضوعاتی که به صورت متوالی به روز می شوند را منتشر می کنید ، باید به این موضوع توجه کنید که این پست ها همگام با تغییرات باید به صورت متوالی بروز شده و باز نشر شوند .

به عنوان مثال پست هایی را در رابطه با نحوه بازاریابی اینترنتی در شبکه های اجتماعی منتشر کرده اید ، بدون تردید این موضوع به صورت متوالی دچار تغییر و تحول می شود . بنابراین باید شما مقالات مرتبط با این موضوع را به صورت متوالی به روز کنید تا مخاطبان خود را از دست ندهید .

به روز رسانی و باز نشر محتوا باعث بدست آوردن مخاطب جدید می شود

همانطور که در ابتدا مقاله اشاره کردم . محتوای همیشه سبز یکی از فاکتورهای بالا بردن رتبه سایت در  گوگل (سئو سایت) است ، بعلاوه سبب رضایت مندی مخاطب می شود و کمک می کند تا ترافیک بیشتری را برای محتوا و طراحی سایت (طراحی سایت شرکتی، طراحی سایت فروشگاهی) خود بدست بیاورید . بنابراین به روز رسانی مطالب بخصوص آن هایی که دارای اهمیت بسیار زیادی در معرفی صنعت و برند شما هستند کاری بسیار مهم و کلیدی است .

زیرا باعث می شود که محتوای شما همیشه برای مخاطب تازگی داشته باشد و به همین دلیل در حفظ و جذب مخاطب جدید نیز می توانید موفق تر عمل کنید . تنها کافی است که تصاویر را به روز کرده و مقدار کمی مطلب جدید به مختوای خود اضافه کنید تا همیشه محتوای به روز داشته باشید .

برای در امان ماندن از تغییرات الگوریتم های سئو محتوا را بروز کنید

گوگل به صورت متوالی الگوریتم های سئو سایت (بهینه سازی سایت) را دچار تغییر و تحول می کند . یکی از تغییرات اساسی گوگل توجه به تجزیه و تحلیل معنایی محتوا به جای کلمات کلیدی است . این بدان معنا است که گوگل بر روی استفاده از کلمات کلیدی متمرکز نیست ، بلکه بیشتر به دنبال آن است که متوجه شود محتوا درباره چه موضوعی صحبت می کند .

بنابراین یکی از مواردی که در بروز رسانی مطالب باید در نظر بگیرید آن است که محتوای خود را برای مخاطب ارزشمند تر کنید و بر روی استفاده از کلمات کلیدی متمرکز نشوید .

در واقع زمانی که به صورت طبیعی محتوایی را بروز رسانی یا تولید کنید ، محتوا خواناتر و مرتبط تر خواهد بود و در نهایت رضایت کاربر را بیش از پیش جلب خواهد کرد . البته جدا از خوانایی ، به علت به روز رسانی متوالی محتوا ، شما همیشه مطالب جدید به کاربر ارائه می دهید و همین مسئله نیز کمک می کند تا کاربران از شما رضایت داشته باشند و برای به اشتراک گذاری محتوا در رسانه های اجتماعی بیشتر ترغیب شوند تا همیشه ترافیک بیش تری از قبل نصیب شما شود .

نکته پایانی آن که به روز بودن محتوا کمک می کند تا بتوانید نظر تاثیرگذاران عمده در صنعت خود را جهت اختصاص دادن بک لینک به طراحی سایت ها ، راحت تر به دست بیاورید .

مطلب قبلی قواعد جدید سئو

مطلب بعدی رتبه سایت

انتظارات بهینه سازی

انتظارات بهینه سازی

بهینه سازی موتور جستجو پردازشی می باشد که نیازمند کار زیاد، زمان بسیار و بردباری فراوان است. در این قسمت اطلاعات بیشتری راجع به SEO بررسی می کنیم.

seo3 - انتظارات بهینه سازی
ولی قبل از آن تنظیم بعضی از نیازمندی ها ضروری است. SEO کمی کتفاوت تر از دیگر استراتژی های بازاریابی است و دانستن این تفاوت ها به ما کمک می کند که در عرصه ی رقابت باقی بمانیم و یک کمپین موفق SEO را محک بزنیم.

استراتژی در SEO

صبر یک فضیلت است و در SEO نیز حقیقتی جز این نیست. برای رسیدن به آن، یک پردازش بلیند مدت، ارزش بلند مدتی را می سازد.
توسعه و اجرای استراتژی شما، پژوهش کلمات کلیدیتان، ایجاد محتوای منحصر به فرد جدید، ساخت لینک و اقتدار بیشتر و حل و فصل هر گونه مسائل فنی مربوط به ساخت سایت شما زمانبر است و آن را به یک فرایند پایان ناپذیر تبدیل می نماید و همواره کاری برای انجام دادن وجود دارد. بطور خلاصه SEO یک پروژه ی یکباره ای نیست بلکه فرایندی است که شما برای مدت طولانی ادامه خواهید داد.

seo fundraising - انتظارات بهینه سازی

همچنین به خاطر داشته باشید که موتور های جستجو لزوما با وب سایت شما بلافاصله ارتباط برقرار نمی کنند. کشف تغییرات در محتواهایتان، لینک های جدید اضافه شده به صفحات و ساختار کلی از وب سایت ما برای آن ها زمان بر می باشد.
برای قرار دادن تمام این عوامل و الگوریتم هایشان برای ارزیابی دوباره لینک و اعتبار شما در نتایج جستجو قبل از این که تغییرات منعکس شود زمان بیشتری برده می شود.

قیمت طراحی سایت

بهینه سازی سایت

پایبندی به استراتژی

صبور بودن و پایبندی به استراتژی خود، به شما در متمرکز بودن بر روند جستجوگر ها کمک خواهد کرد. مطلب دیگری که در SEO مد نظر است تغییر با موتورهای جستجو و درک و قبول این مطلب که ما هیچ کنترلی بر آن نداریم بسیار مهم است.

SEO Strategy - انتظارات بهینه سازی

موتور های جستجو همواره در تلاش برای بهبود محصول خود برای کمک به ارائه نتایجی که مردم می خواهند، هستند و آن ها همیشه چیز های جدید را امتحان می کنند بعضی اوقات این تغییرات الگوریتمیک هستند و بقیه تغییرات، بیشتر در رابطه با امکانات یا روش های متفاوت ارائه انواع متفاوتی از محتوا به کاربر می باشد.

موتور های جستجو جهت بالابردن کار آزمودگی برای کاربرانشان به تغییر ادامه می دهند. بنابراین کار کردن به بهترین روش با این تغییرات به نفع ما می باشد.

اما یکی از بزرگترین انتظارات برای کمپین موفق در SEO توجه به بهینه سازی برای دو مخاطب موتور جستجو و انسان های واقعی است. تمرکز بریو آنچه ما فکر می کنیم موتور های جستجو در مورد طراحی سایت (طراحی سایت شرکتی، طراحی سایت فروشگاهی) ما دوست دارند آسان است، اما مخاطبان واقعی که به تولید کسب و کار در وب سایت شما رونق می دهند مردم می باشند.

در حالی که اگر ما در یک صفحه نتایج موتور های جستجو نمایش داده نشویم ممکن است آن ها هرگز ما را پیدا نکنند، این مردم هستند که حرف آخر را می زنند.

amp3 - انتظارات بهینه سازی
نمایی از پروژه ی جدید گوگل به نام AMP(Accelerated Mobile Page)

نکته خوب این است که موتور های جستجو مطلب مذکور را می دانند و موتور های جستجو دارای هدف نهایی برای تولید نتایج جستجو که برای مردم مفید و سودمند خواهد بود، می باشند.
اگر شما مبنای ساخت و اعتبار خود را در ایجاد محتوایی که برای مردم جالب باشد قرار دهید و اگر شما همچنین این کار را در یک راه دوستانه برای مخاطبان کامپیوتری نیز انجام دهید، در دراز مدت سازگاری با موتورهای جستجو پاداش آن خواهد بود.

مطلب قبلی :چگونه یک کمپین تبلیغات کلیکی را اجرا کنیم؟

مطلب بعدی :SEO چگونه بر کسب وکارشما تاثیر می گذارد

رتبه سایت

رتبه سایت

طراحی سایت خوب علاوه بر اینکه می تواند باعث افزایش بازدیدکنندگان سایت شود می تواند باعث افزایش رتبه سایت یا سئو سایت طراحی شده در موتور جستجو شده و تعداد بازدیدکننده از طریق موتور جستجو و گوگل را نیز افزایش می دهد .

اندازه سایت

اندازه یک وب سایت در طراحی وب سایت اثر بسیار زیادی در رتبه آن سایت در موتورهای جستجو دارد . موتورهای جستجو به دنبال محتوا هستند ، اگر شما در طراحی سایت تان تعداد کمی صفحه وب دارید و رقیب شما تعداد زیادی دارید ، به احتمال بسیار زیاد سایت شما رتبه کمتری از سایت رقیب خواهد داشت . در بسیاری از موارد امکان پذیر نیست که شما صفحات زیادی را در مورد کسب و کار خودتان در سایت منتشر کنید در این مورد شما بایستی به ارائه محتوای رایگان در سایت تان فکر کنید . در طراحی سایت (طراحی سایت شرکتی، طراحی سایت فروشگاهی) و سئو با اضافه نمودن محتوای رایگان علاوه بر اینکه مورد علاقه موتورهای جستجو قرار می گیرید ، باعث رضایت مندی بازدیدکنندگان شده و باعث مراجعه مجدد به سایت شما می شود .

اندازه سایت 300x226 - رتبه سایت
اندازه سایت

سایت های مبتنی بر صفحات گرافیکی

در ساخت وب  سایت ، سایت هایی که از اجزای گرافیکی به مقدار زیاد استفاده می کنند علاوه بر اینکه زمان مورد نیاز برای دیده شدن سایت را افزایش می دهند از نشر موتورهای جستجو هم دچار مشکل می شوند . موتورهای جستجو نمی توانند محتوای عکس ها را ایندکس کنند . هر چند گوگل این امکان را اضافه کرده است اما این مورد در بیشتر موتورهای جستجو امکان پذیر نیست .

صفحات وب پویا

اگر در ساخت سایت محتوای سایت شما از روی یک بانک اطلاعات بزرگ ساخته می شود ، احتمالا دیده اید که بخش هایی از سایت شما در موتورهای جستجو ثبت نشده و قابل جستجو نیستند . بایستی در طراحی وب به نوعی موتورهای جستجو را مجاب کرد که این صفحات را ثبت کنند . یک راه استفاده از لینک صفحات مورد نظر در طراحی سایت ( صفحات پویا ) در صفحات ثابت است . البته باز هم در این روش محتوای اطلاعات به احتمال زیاد قابل جستجو نیستند اگر می خواهید محتوای اطلاعات را هم قابل جستجو کنید ، راه حل منتشر کردن دوره ای اطلاعاتی است که تغییر نمی کنند . این اطلاعات را در صفحات ثابت منتشر کنید . نمونه این نوع صفحات ، صفحات وبلاگ هستند که اطلاعات اصلی در یک بانک اطلاعاتی است و در دوره های زمانی خاصی در سایت ثبت می شوند .

استفاده صحیح از کد HTML

برای ایجاد سایت خود از برنامه هایی مانند MSWord استفاده نکنید . صفحات تولید شده در این برنامه بیشتر شامل اطلاعات مربوط به رنگ و فونت و قالب صفحات می باشد . در این حالت روبات موتور جستجو بجای اینکه به اطلاعات سایت شما دسترسی داشته باشد ، در درجه اول اطلاعات نمایشی سایت را می گیرد و بعد از آن اطلاعات اصلی را این می تواند در نحوه گردآوری اطلاعات در طراحی سایت برای ثبت در موتور جستجو اختلال ایجاد نماید .

جهت طراحی سایت یک راه ، استفاده از برنامه هایی چون Dream Weaver است . این برنامه اطلاعات مربوط به نوع نمایش اطلاعات را در یک فایل CSSذخیره کرده و در ابتدای صفحه سایت شما آن را مورد استفاده قرار می دهد . به این ترتیب در صورت لزوم و در زمان نمایش این فایل خوانده می شود و روبات موتور جستجو مشکلی پیدا نمی کند . علاوه بر این استفاده از کد HTML نادرست در صفحه سایت می تواند باعث بروز مشکل در روبات موتور جستجو شود هرچند که در نمایش سایت شما توسط مرورگر های مختلف ایجاد اشکال نکند .

انتخاب نام دامنه مناسب

یک قانون طلائی در این مورد داریم که می گوید کاری کنید که در ذهن بازدیدکننده خود باقی بمانید . یکی از راه های عمل به این قانون طلائی استفاده از نام های مناسب برای نام سایت پس از طراحی سایت است . اسم سایت شما می تواند نام کسب و کار شما باشد یا نام فعالیتی باشد که شما انجام می دهید . هیچ گاه از اسامی طولانی و جمله ها برای ثبت نام سایت خود استفاده نکنید . علاوه بر این اگر  می خواهید به هر دلیلی نام دامنه خود را عوض کنید ، برای اینکه رتبه قبلی سایت را از دست ندهید بهتر است از سرویس Forwarding سایت قبلی استفاده کرده و نام قدیم را به آدرس جدید Forward کنید .

نام دامنه 300x225 - رتبه سایت
نام-دامنه

استفاده از فریم

سعی کنید اصلا از فریم در طراحی سایت (قیمت طراحی سایت) خودتان استفاده نکنید . حتی اگر مشتری شما از شما خواست سعی کنید او را در این زمینه توجیه کنید . تعدادی از مرورگرهای اینترنتی فریم را پشتیبانی نمی کنند و بنابراین سایت شما توسط این مرورگرها دیده نمی شوند . ذخیره کردن آدرس سایتی که با فریم طراحی شده بسیار مشکل است ( برخلاف قانون طلائی )

اطلاعات خود را بروز نمایید

علاوه بر اینکه سایت هایی که تاریخ بروز رسانی آن ها مربوط به چند سال پیش است از نظر بازدیدکننده اعتبار چندانی ندارد ، موتورهای جستجو هم به این نکته حساس بوده و این گونه صفحات را با کمترین رتبه در نظر می گیرد . سایت هایی که مرتبا بروز می شوند و صفحاتی که دوره بروز رسانی آن ها کوتاه می باشد ، در کسب رتبه بهتر موتورهای جستجو موفق تر هستند .

Latest Updates 300x300 - رتبه سایت
Updates

مطلب قبلی محتوای بروز

مطلب بعدی افزایش رتبه سایت

SEO چگونه بر کسب وکارشما تاثیر می گذارد

SEO چگونه بر کسب وکارشما تاثیر می گذارد

اگر شما دارای یک کسب و کار هستید، مزایای بسیار واقعی و خاص برای داشتن سازگاری با استراتژی بهینه سازی موتور های جستجو وجود دارد. برای اولین بار در تاریخ بازاریابی، کاربران توسط کلماتی که در یک موتور جستجو تایپ می کنند خواسته ی واقعی خود را اعلام می کنند.

SEO به شما یک کانال بازاریابی ارائه می دهد که در آن بیش از گذشته می توانید نتایج خود در موتور های جستجو را ارزیابی کنید. این درحالیست که موتورهای جستجو برای لیست کردن صفحات وب سایت شما در نتایج خود هیچ هزینه ای از شما دریافت نمی کنند.

قیمت طراحی سایت

home 5 layer 1 - SEO چگونه بر کسب وکارشما تاثیر می گذارد

اجرای سئو در سازمان شما قطعا هزینه بر خواهد بود و شما برای انجام صحیح این کار نیازمند صرف هزینه و زمان و منابع خواهید بود. خبر خوب این است که این کار می تواند برای به دست آوردن دامنه ی بازاریابی فوق العاده و جذب بیشتر بازدید کننده ی مد نظرتان و اندازه گیری تاثیر تلاش های خود از نظر بازگشت سرمایه گذاری به شما کمک کند.

international site 012017 - SEO چگونه بر کسب وکارشما تاثیر می گذارد

موتور های جستجو

در هر ثانیه از روز جزئیات بیشتر و بیشتری بر روی وب قرار می گیرند و مشتریان شما از موتور های جستجو توقع دارند که از تمامی آن ها بهره مند گردند.

در حقیقت هر چه قدر وب بزرگتر می شود موتور های جستجو به رشد خود ادامه می دهند.
مردم سوالات خود را جستجو می کنند تا پاسخی برای آن ها پیدا کنند، محصولات را خریداری کنند، جایی برای غذا خوردن پیدا کنند، بلیط مسافرت خود را رزرو کنند، اخبار دریافت کنند و به طور کلی هرچه ما به صورت آنلاین می خواهیم انجام دهیم با جستجو آغاز می شود و این دیگر فقط از طریق خانواده ی کامپیوتر های خانگی صورت نمی گیرد.

1d36d23b156ead252433d4ce2c21c387 S - SEO چگونه بر کسب وکارشما تاثیر می گذارد

گسترش دسترسی به اینترنت از طریق تبلت و موبایل بدین معنا است که ما از هر گوشه دنیا به اینترنت دسترسی داریم. مردم بیشتر راجع به قصدشان یا کاری که می خواهند در آن لحظه انجام دهند جستجو می کنند و این به طور معمول مربوط به کل جستجو ها درباره تجارت می شود.
اگر کسی مسیر های پیاده روی در تهران و یا جاهایی برای خرید دوربین دیجیتالی را جستجو کند، درک اینکه چه می خواهد و پاسخ دادن به آن به عنوان یک تاجر برای ما آسان است.

نقش موتور های جستجو در نیازمندی های کاربران

نقش موتورهای جستجو تطابق خواسته های آن ها با عنوان صفحات مورد جستجوی آن ها است و این بدین معناست که شما یک ارتباط مناسب با عنوان جستجو دقیقا در همان لحظه برقرار کرده اید. یک SEO خوب ترافیکی از بازدید کنندگانی را که شما خواسته اید به صفحات شما انتقال می کند، ولی مهمتر از آن یکی از بزرگترین مزایای بهبود موتور های جستجو قابلیت اندازه گیری نتایج شما می باشد.

Seoha seo - SEO چگونه بر کسب وکارشما تاثیر می گذارد

شما می توانید از طراحی سایت (طراحی سایت شرکتی، طراحی سایت فروشگاهی) خود جهت میزان موفقیت در پاسخ به نیازمندی های کاربران استفاده کنید.
شما می توانید عکس العمل کاربران با برنامه های درونی سایت شما جهت بدست آوردن هدف نهایی تجارتتان را ثبت کنید و دریابید که که تطابق دارد یا ندارد.
شما می توانید تاثیر گذاری محتوای خود را از نتایج کاربران ارزیابی نمایید و می توانید کارهایی که در ساخت سایت شما یا فراتر از آن انجام می دهند و یا انجام نمی دهند را ارزیابی نمایید و با افزودن ارزش مالی به یک جستجوی ساده ی کاربران، سرمایه گذاری خود را از کانال SEO بررسی و ارزیابی نمایید.

مطلب قبلی:انتظارات بهینه سازی

مطلب بعدی:چگونه مخاطبان خود را بشناسیم؟

افزایش رتبه سایت

افزایش رتبه سایت

چگونه باعث افزایش رتبه سایت طراحی شده ی خود را در alexa بالا ببریم ؟الکسا یکی از بزرگترین وب سایت هایی است که رتبه هر وب سایت یا پرتال طراحی شده از جمله طراحی سایت فروشگاهی را نمایش می دهد . در این مقاله به راهکارهای افزایش رتبه در طراحی سایت (طراحی سایت شرکتی، طراحی سایت فروشگاهی) اینترنتی الکسا پرداخته ایم .

مقالات و مطالب جدیدی که مخاطبان زیادی دارند بنویسید

باید سعی کنید در طراحی سایت حرفه ای خود مطالبی داشته باشید که به درد همه اقشار جامعه بخورد این کار نه تنها ترافیک وب سایت طراحی شده شما را بهبود می بخشد بلکه سبب می شود رتبه ( رنکینگ ) وب سایت طراحی شده شما در الکسا و موتورهای جستجو بهبود یابد ؛ و این کار صادقانه ترین و موثرترین کاری است که می تواند رتبه شما را در هر سیستم رده بندی وب سایت طراحی شده ای بهتر کند .

alexa 300x115 - افزایش رتبه سایت
alexa

در طراحی وب سایت خود صفحات و پست های مورد علاقه مدیران سایت های طراحی شده و وبلاگ ها را قرار دهید

این دسته از مخاطبان شما بیش از دیگران از ابزار رده بندی الکسا در مرورگر خود استفاده می کنند . همان طور که می دانید این ابزار که به Alexa Toolbarمعروف است . نقش مهمی در رتبه سایت یا بهینه سازی سایت های طراحی شده دارد ؛ و هر چه تعداد افرادی که این ابزار را روی مرورگر خود نصب کرده باشند و از سایت طراحی شده شما دیدن می کنند بیشتر باشد رتبه وب سایت و بهینه سازی سایت طراحی شده شما در الکسا بهبود خواهد یافت.

Alexa Toolbar را روی مرورگر خود نصب کنید

همان طور که گفتیم Alexa Toolbar یکی از موثرترین روش های بهبود رتبه بندی سایت یا سئو سایت طراحی شده ای در الکسا است. برای این منظور باید این ابزار را از وب سایت طراحی شده الکسا دانلود کنید . این ابزار بسیار کم حجم است بنابراین حتما آن را از وب سایت طراحی شده رسمی الکسا دانلود کنید . البته سئو سایتبه هر حال هزینه هایی هم دارد . چون نسخه های کپی شده ممکن است مشکلات امنیتی داشته باشند .

نصب الکسا در مرورگر 300x125 - افزایش رتبه سایت
نصب-الکسا-در-مرورگر

در ابتدا این ابزار یکی از مهم ترین عوامل رده بندی یک سایت طراحی شده در الکسا بود اما اکنون الگوریتم آن پیشرفته تر شده و عوامل بیشتری در این رده بندی دخیل هستند . اما این روش هنوز اثر زیادی دارد و نصب کردن آن ارزشش را دارد . به خصوص اگر شماره IP شما برای اتصال به اینترنت متغیر است ( اگر روش اتصال شما Dial Up است IP شما دینامیک است . یعنی هر بار که به اینترنت وصل می شوید به احتمال زیاد شماره IP شما عوض شده است ) و از چند کامپیوتر برای اتصال به اینترنت استفاده می کنید حتما از این روش استفاده کنید . چون اثر آن بیشتر است .

اسکریپت ویجت را در وب سایت طراحی شده خود نصب کنید

برای این منظور باید کدی را از وب سایت طراحی شده الکسا دانلود کنید و بر روی وب سایت طراحی شده ی خود قرار دهید که میزان پیشرفت وب سایت طراحی شده ی شما را در الکسا نشان خواهد داد .

یک لینک به وب سایت طراحی شده الکسا در وب سایت طراحی شده خود قرار دهید

در مورد اینکه این روش کار می کند یا نه مطمئن نیستم ولی قرار دادن آن ضرری ندارد و بیشتر سایت های طراحی شده حتی وب سایت طراحی شده بزرگ مانند طراحی سایت شرکتی به اینکه برای آن ها ترافیک بفرستید اهمیت می دهند ؛ و زمانی می رسد که ترافیک وب سایت طراحی شده شما بالا می رود و این موضوع اهمیت بیشتری می یابد .

مطلب قبلی : رتبه سایت

مطلب بعدی : رنکینگ